Logotipo - Siemens AG
Siemens AG
Visualizar todas as avaliações da empresa Siemens AG

Siemens AG

Avaliação de funcionário da empresa Siemens AG

decent place to work, advancement opportunities, but don't count on promotion

Siemens is a good place to work, but the logistics for parts procurement is always behind the 8 ball, which interferes with our production abilities. This influences management to become more and more critical with how we use our time, even though we are always trying to push instruments and find things to do. When we are slow, which is often (due to parts problems), we are encouraged to take our paid time off. We are never required to, but are encouraged to. The benefits are decent, but are expensive. Overall, the work environment is clean and low-stress, and we are never required to work more than 40 hours. Issue is, the pay is not very competitive, so most of us are either required to work as much OT as possible, live far away, or both. Other issues are that certain people get to advance while others who strive to do their best get overlooked, but I guess that is simply par for the course these days. It is definitely a decent place to work if you are single, but if you are a single income earner trying to raise a family, it is very hard to make ends meet.

Prós

Relatively relaxed work environment, lots of PTO, team culture

Contras

micromananagement, friction between shifts, favoritism, corporate bs.

Visualizar todas as avaliações da empresa 10.422

Empresa com estabilidade

Empresa com ótima estabilidade, suporte aos colaboradores, ótimos benefícios, melhor empresa que já trabalhei na minha vida!!!

Empresa Top em termos de Organização

Siemens é uma empresa referência de aprendizado, organização e disciplina, típicos de multinacional alemã. Aprendi muito e ainda aprendo com a adversidade da empresa. Complexa em seus processos, mas também completa nos mesmos.

Prós

Contras

Agilidade devido a complexidade dos processos

Empresa com forte experiência

Melhor período profissional de minha vida. Empresa com forte treinamento para os funcionários. Crescimento sempre possível.

Prós

Muitas

Faça perguntas sobre o trabalho ou entrevistas na empresa "Siemens AG". Funcionários atuais e antigos poderão responder.Perguntar

4.048
3.752
1.748

• Siemens AG
  • decent place to work, advancement opportunities, but don't count on promotion